يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۹۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر شب شعر "قرار مادرانه" با حضور جمعی از بانوان شاعره کشور در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  همزمان با روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر، جدیدترین جلسه از سلسله شب‌های شعر آیینی «حضور» با عنوان شب شعر بانوان فاطمی «قرار مادرانه» به همت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
در این مراسم جمعی از بانوان شاعره کشور در مدح بانوی دو عالم شعرخوانی می‌کنند. سیده فاطمه موسوی، راضیه رجایی، فاطمه نانی زاد، فاطمه طارمی و عارفه دهقانی در این مراسم شعرخوانی می‌کنند. همچنین محمدمهدی عبدالهی مداحی و مولودی خوانی کرده و ابیاتی را تقدیم ساحت مقدس حضرت زهرا میکند.
 فاطمه محمدی نیز اجرای این جلسه را برعهده دارد. سلسله شب شعرهای آیینی حضور‌ ویژه برنامه شعرخوانی فرهنگسرای رسانه است که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار می‌شود. تاکنون اجراهای متعددی از این برنامه در فرهنگسرای رسانه انجام شده است.براساس این گزارش شب شعر فاطمی «قرار مادرانه» روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.
انتهای پیام/
نظر شما