شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۹۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 برگزار می کند:
ویژه برنامه «فرهنگسرای منتظر» از سوی مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 19 در نماز جمعه این هفته در مصلای تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19، فرهنگ‌سرای منتظر به همت فرهنگسرای مهر و همزمان با فرارسیدن ماه رجب ، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری روز جمعه 7 بهمن ماه از ساعت 10 تا 14 پذیرای نمازگزاران در محل برگزاری نماز جمعه خواهد بود.

در فرهنگسرای منتظر غرفه‌ها و ایستگاه‌های متنوعی از جمله : برپایی نمایشگاه کتاب در قالب معرفی کتب موضوعی مرتبط با نماز، ثبت نام رایگان کتابخانه ها، کتاب در گردش (اهدا کتاب به صورت رایگان به علاقمندان)، ایستگاه نقاشی کودکُ کارگاه خلاقیت و سرگرمی، ایستگاه اوریگامی در قالب ساخت کاردستی با کاغذ و تا جهت توانمند سازی کودکان ، ایستگاه قرآن بخوانید جایزه بگیرید جهت علاقمند سازی کودکان به حفظ و تلاوت آیه های قرآن و... در نظر گرفته شده است .

از بخش های جانبی این فرهنگسرا می توان به : ایستگاه مشاوره فردی ( تحصیلی- خانواده)، مذهبی( پاسخ به سوالات دینی)، مشاوره سلامت وطب سنتی و ایستگاه سلامت ( تست قند خون و فشار خون) اشاره نمود.

همچنین اجرای برنامه رادیو منتظر با معرفی بخش های مختلف فرهنگی هنری، فال شهدا (برگرفته از وصیت شهدای هشت سال دفاع مقدس)،دل نوشته ای با امام عصر حضرت صاحب الزمان (عج)، بازی های فردی و گروهی و ایستگاه نظر سنجی از دیگر بخش های اجرایی فرهنگسرای منتظر در جهت ارائه خدمات فرهنگی هنری به نمازگزاران می باشد.

نظر شما