يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۳۰۳۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی نخستین دوره جشنواره «کهن دیارمان» را ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌کند
مهلت ارسال اثر به جشنواره «کهن دیارمان» تا ۳۰ بهمن///////////////عکسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نخستین دوره جشنواره «کهن دیارمان» را در راستای تقویت هویت اصیل «ایرانی ـ اسلامی» و استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان در جهت ارتقای فرهنگ گردشگری و حفظ و معرفی میراث فرهنگی نخستین دوره جشنواره «کهن دیارمان» را برگزار می‌کند.

ایسنا افزود: در این جشنواره دانشجویان شرکت‌کننده، می‌توانند در آثار خود ضمن معرفی یک مکان تاریخی، اثر ملّی یا جاذبه گردشگری، با بیان قدمت و دیرینگی آن اثر پیشنهاداتی که متضمن حفظ و نگهداری و توسعه پایدار آثار فرهنگی و گردشگری کشورمان است را نیز ارائه کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در دو قالب عکس و فیلم در محورهای جشنواره از جمله آداب، رسوم و فرهنگ مردم ایرانی، اقامتگاه‌های بوم گردی، مناطق گردشگری، آثار و ابنیه تاریخی و طبیعی و بازی‌ها، سوغات، غذاهای محلی و صنایع دستی شرکت کنند. توضیح این‌که محتواهای ارسالی به جشنواره باید از اماکن، آثار ملّی و جاذبه های گردشگری استان‌های البرز، تهران و قزوین باشد.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ تعیین شده است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی farhangi-jalborz.acecr.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۰۹۳۸۸۱۲۴۰۲۸ و ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱ تماس بگیرند.
نظر شما