چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۳۰۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
تا پایان بهمن در فرهنگسرای بهمن برپاست
نمایشگاه خط نقاشی و خوشنویسی با عنوان «نقش مهر« آثار هنری ابوالفضل امینی تا پایان بهمن ماه در فرهنگسرای بهمن در معرض بازدید عمومی قرار دارد.
نمایشگاه خـط نقاشی وخوشنویسی« نقش مهر»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛  در این نمایشگاه تعداد 55 تابلو نقاشی با تکنیک های خط نقاشی، نستعلیق، سیاه مشق، چلیپا و آبرنگ؛ جلوه های زیبای هنر خوشنویسی درکنار نقاشی زمینه روی بوم به گونه ای جذاب و خلاقانه به تصویرکشیده شده است.
ابوالفضل امینی متولد 1344 و دارای مدرک کارشناسی گرافیک است. وی هنر خوشنویسی را با حضور در دوره های خوشنویسی جهاد دانشگاهی هنر، نزد حمید رضا جمشیدی آموخت  و با کسب تجربه 20 ساله سابقه ی برگزاری چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی را درکارنامه هنری خود دارد.
گفتنی است، شامگاه روزگذشته در آیین افتتاح این نمایشگاه، قرار شد، همزمان با روزهای پایانی این نمایشگاه،کارگاه هنری با حضور هنرمند صاحب اثر در کنار مخاطبان و دوستداران هنر خوشنویسی برگزار شود. 
علاقه مندان همه روزه از ساعت 9 تا 18 تا پایان ماه جاری می توانند از نـمایشگاه« نقـش مهـر» در نگارخانه فرهنگسرای بهمن بازدیدکنند؛ یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02155058832 تماس بگیرند.

نظر شما