شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۰۶۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
اختتامیه نمایشگاه نقاشی‌ آثار خانواده‌ای که هنر و زندگی‌شان سوژه مستند "دفک" بود، در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
نمایش فیلم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این مراسم که با حضور اعضای خانواده فرخزاد  برگزار می‌شود فیلم مستند «دفک» به کارگردانی بهنام بیرم وند هم نمایش داده می‌شود. «دَفَک» روایتی است مستند که در شانزدهمین جشنواره بین المللی "سینما حقیقت" نمایش داده شده است.  
خانواده فرخ‌زاد شامل هشت هنرمند است که آثار تجسمی متفاوتی را در سبک‌های مختلف و بدون تحصیلات آکادمیک و تجربی خلق می‌کنند و هر کدام به گونه ای تجربهٔ زیسته و رنج ها، ناکامی ها و شادی هایشان را در آثار هنری خود تجسم بخشیده‌اند.
شاه‌رضا فرخ‌زاد (پدر خانواده)، مندی فرخ‌وند (مادر خانواده)، توران، سالار، داراب و منوچهر فرخ‌زاد (فرزندان خانواده)، آنا فرخ‌وند (عروس خانواده) و هانیه براتی (نوه خانواده)، هشت هنرمندی هستند که آثارشان در نمایشگاه تجسمی «دفک» به نمایش گذاشته شده بود.
علاقه‌مندان برای شرکت در اختتامیه نمایشگاه و تماشای مستند  «دفک» می‌توانند می‌توانند روز چهارشنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۱  ساعت ۱۶ به خیابان شریعتی، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، گالری هنر(خیابان عقاب) مراجعه نمایند.
نظر شما