شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۳۰۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
با حضور مادران و دختران در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود؛
کانون فاطره فرهنگسرای بهمن، همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) ویژه برنامه «جلوات حیدری» را با حضور مادران و دختران برگزار می کند.
«جلوات حیدری» در شب میلاد امام حسین(ع)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  در این ویژه برنامه که پنجشنبه چهارم اسفند ماه از ساعت 14:00تا17:30 با حضور شماری از مادران و دختران جوان در سالن اجتماعات کانون های مردمی فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
 ایستگاه های فرهنگی هنری در بخش های جذاب و خاص با عناوین: « ذي حجر شو، قوي و دانا شو، علم شو، میزون شو و دریاشو» بر اساس رساله حقوق امام سجاد(ع) با محورهای پای رهرو، دست دهنده، لب خندان، چشم روشن وگوش شنوا  برگزار خواهد شد.
این برنامه در قالب ایستگاه های نقاشی انفرادی و گروهی، قصه نویسی و دلنوشته است .
در بخش دریا شو؛ نذر و تبادل کتاب، نذورات فرهنگی و مالی در قالب کمک هزینه ساخت صحن حضرت عقیله(س) و همچنین در بخش نذر رفتاری با حضور رابعه چیتگری،کارشناس و دبیر این کانون، مضامین اخلاقی و رفتاری چون بخشش و آرامش درون در قالب مشاوره گروهی و انفرادی و خدمت فرهنگی ارائه می شود.
گفتنی است؛ اجرای گروه سرود کانون فاطره به همراه مولودی و پذیرایی از مدعوین از دیگر  بخش ها  این ویژه برنامه مناسبتی است.
علاقه مندان برای حضور در جشن ولادت امام حسین علیه‌السلام  وکسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر برنامه های کانون فاطره فرهنگسرای بهمن می توانند با شماره تلفن: 021550588032تماس بگیرند.
 
نظر شما