يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
کتابخانه هفت چنار در راستای برنامه های کتابخوانی و آشنایی با نویسندگان، برنامه " برداشت نزدیک"را روز سه شنبه ۹ اسفند ساعت ۱۴ برگزار می کند.
آشنایی با نویسندگان در برنامه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ  هنر ، در این محفل که  با حضور  حسن احمدی(نویسنده، کارگردان وتهیه کننده) برگزار خواهد شد ضمن آشنایی با نویسنده، مباحث مربوط به  نویسندگی و فیلم نامه نویسی مورد تبادل نظر قرار می گیرد و در ادامه به هم خوانی کتاب عروس آقا و خانم لاک پشت پرداخته می شود.

بعضی از آثار منتشر شده احمدی عبارت اند از :
باران که می بارید . بوی خوش سیب. داستان هفتم . آیینه سرخ . توپ سرخ صاعقه . یک پروانه هزار پروانه . تک درخت سیب . یک سبد تمشک. به خاطر پرنده ها . بزرگ مردان کوچک . این تحمیل شده ها ( رمان ) یک سفر رویایی . پاییز گرم . این تحمیل شده ها ( مجموعه داستان ) کسی درآیینه. دانی و مانی و...

برخی از کارهای وی به عنوان تهیه کننده عبارتند از :
مجموعه و سریال های مهربانی ، خاطرات خفته ، لحظه قاصدک ،   صیام و تیام ( بچه های بوستان ) حکایت نی و ...

احمدی در زمینه ی فیلمنامه نویسی نیز فعالیت های زیادی داشته است. تولید انیمیشن پاییز گرم اقتباسی است از کتاب احمدی به همین نام که بارها از شبکه های مختلف و پویا و کودک پخش شده است. تولید انیمیشن دانی و مانی اقتباس از کتاب احمدی با همین نام. 

وی  در جشنواره های داستانی ، فیلم و مطبوعات به دفعات به عنوان داور حضور داشته و از اعضا انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است.

علاقمندان جهت شرکت رایگان در این برنامه میتوانند به نشانی : میدان بریانک .خیابان شهید دعوتی.خیابان حسام الدین. کوچه شهید محقق .بوستان ناظمی مراجعه  و یا شماره 55787700 تماس حاصل نمایند.

نظر شما