شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۰۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از مادر شهید جاویدالاثر علی اصغر افتخاری در ویژه برنامه مادران چشم به راه تجلیل می شود.

تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر علی اصغر افتخاری در ویژه برنامه مادران چشم به راهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت اجرای ویژه برنامه مادران چشم به راه هم‌چنین ساخت مستند از زندگی شهدای منطقه 18 به همت فرهنگسرای خاتم(ص) و با مشارکت نوجوانان منطقه آغاز و اولین مستند روز سه شنبه نهم اسفند با حضور نوجوانان مستندساز منطقه در منزل شهید مفقوالاثر علی اصغر افتخاری و در گفتگو با خانواده شهید کلید خورد.

شهید علی اصغر افتخاری متولد سال 1344 در دوران اوج‌گیری نهضت اسلامی همگام با دیگر جوانان انقلابی در راهپیمایی ها شرکت می کرد و پس از پیروزی انقلاب نیز به عضویت بسیج محله درآمد. وی در سن 18 سالگی به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و در تاریخ 25 آبان1367 در منطقه مهران و در جریان پاتک منافقین کوردل مفقودالاثرشد.

ویژه برنامه مادران چشم به راه شنبه 13 اسفند ساعت 15 به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18در سالن اجتماعات فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود و اجرای تمام بخش‌های برنامه اعم از مجری، قاری، ساخت و پخش فیلم مستند شهید، اجرای سرود، قرائت وصیت نامه و دکلمه بر عهده نوجوانان منطقه است.

در این برنامه با حضور خانواده شهدا و مسئولین فرهنگی منطقه 18 از مادر شهید مفقودالاثر علی‌ اصغر افتخاری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

نظر شما