شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۳۰۹۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
فرهنگسرای رازی با مشارکت دانشگاه افسری امام علی علیه السلام ، در ویژه برنامه «مادران چشم به راه»، همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز نوجوان از مادر شهید جاوید الاثر «سید وحید حسینی » تجلیل می کند.
فرهنگسرای رازی از مادر شهید نوجوان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این برنامه که در روز شنبه  سیزدهم اسفند ماه ساعت 16تا 17:30،  همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز نوجوان در کنار مقبره الشهدای دانشگاه افسری امام علی علیه السلام  برگزار می شود، مدیران و معاونین فرهنگی هنری منطقه ، افسران ، دانشجویان دانشگاه در کنار شماری از نوجوانان منطقه از خانم رقیه باقری مادر مکرمه ی نوجوان شهید جاوید الاثر«سید وحید حسینی» تجلیل می کنند.
شهید والامقام «سید وحید حسینی » در مقطع یازدهم  متوسطه درس خواند و برای طی کردن دوران خدمت سربازی به جبهه رفت و در منطقه سلماس در جبهه های نبرد حضور داشت تا اینکه در سن 18 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل شد و از پیکر مطهر این شهید نوجوان جاویدالاثر تاکنون اثری بدست نیامده است.
 
ویژه برنامه فراگیر«مادران چشم به راه» با عنوان «ما همه اکبر لیلا زادیم» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11 و با مشارکت دانشگاه افسری امام علی علیه السلام و شهرداری منطقه 11 ؛ به منظور تکریم و بزرگداشت مقام مادران شهدای گمنام، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و همچنین تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از الگوهای دینی و انقلابی همزمان از سوی سایر مناطق تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
 
علاقمندان جهت شرکت در برنامه می توانند به خیابان امام خمینی " ره " ، ضلع شمال دانشگاه افسری امام علی علیه السلام مراجعه و یا با شماره ی 55423349 تماس حاصل نمایند .
نظر شما