شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۱۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
فرهنگسرای خاتم(ص) همزمان با روز بزرگداشت شهدا در قالب ویژه‌ برنامه مهرآیین از خانواده خلبان بسیجی، شهید مدافع حرم مسعود عسگری تجلیل می‌کند.

تجلیل از خانواده قهرمان پرواز، شهید مدافع حرم مسعود عسگری همزمان با روز بزرگداشت شهدابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شهید مسعود عسگری جوان 25 ساله‌ای که شوق پرواز در او باعث شد که بعد از دوبار تغییر رشته در دانشگاه، مسیر زندگی خود را به سوی آسمانها تغییر بدهد و به سمت آموزش خلبانی هواپیمای فوق سبک برود و در کنار آن انواع حرفه های دیگر از جمله خلبانی پاراگلایدر و سقوط آزاد را نیز فرا بگیرد.

شهید عسگری تمام وقت نوجوانی و جوانی خود را صرف آموزش های تخصصی کرد که بتواند در آینده آن تخصص ها را در راه اسلام و کشور هزینه کند. او در سن 24 سالگی پس از انجام پرواز های متعدد به درجه استاد خلبانی هواپیمای فوق سبک رسید و هم‌چنین از آن مهارت های فوق العاده ای مانند بالاترین درجه غواصی 5 ستاره، استاد کار در ارتفاع، ورزشکار رزمی با حکم های قهرمانی متعدد، سقوط آزاد، خلبان پاراگلایدر، هدایت موتور و دوچرخه های غیر معمول با مهارت بالا را کسب کرد و در کنار همه آنها او یک رزمنده به تمام معنا بود و توانایی رزمی بالایی داشت، به طوری که مهارت تیراندازی این شهید بسیار فوق العاده بود.

این شهید بزرگوار متولد هشتم شهریور 1369 بود و در شامگاه روز بیست یکم آبان 94 در سن 25 سالگی، پس از عملیات آزادسازی شهر العیس در حومه حلب سوریه به همراه شهیدان احمد اعطایی، محمد رضا دهقان امیری و سید مصطفی موسوی، به شهادت رسید.

آیین تجلیل از خانواده شهید مسعود عسگری روز دوشنبه 22 اسفند ماه جاری همزمان با روز بزرگداشت شهدا در منزل شهید برگزار می‌شود.

تجلیل از خانواده قهرمان پرواز، شهید مدافع حرم مسعود عسگری همزمان با روز بزرگداشت شهدا

تجلیل از خانواده قهرمان پرواز، شهید مدافع حرم مسعود عسگری همزمان با روز بزرگداشت شهدا

نظر شما