چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کاروان سیار "استقبال از بهار" با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی راه افتاده و تلاش می‌کند فضای شادی و سرور را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.
کاروان‌های سیار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،مصطفی زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری  ضمن اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز در شهر تهران گفت: برنامه‌های نوروزی با عنوان «بهار ایران» از چند روز پیش در سطح شهر تهران آغاز شده است. از امروز نیز کاروان سیار استقبال از بهار در تهران راه افتاده و تلاش می‌کند تا فضای شادی و سرور را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

 
وی اضافه کرد: این کاروان‌های سیار، روز گذشته از پارک لاله فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه به سمت میدان ولیعصر (عج) رفت و با حضور مردم به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح پرداخت. از امروز شنبه 27 اسفندماه نیز این کاروان‌ها در سطحی گسترده به مناطق مختلف شهر تهران می‌‌روند تا پیام‌آور عید و شادی برای اقشار مختلف مردم باشند.

او ضمن معرفی این کاروان‌های سیار خودرویی گفت: کاروان عروسک‌ها، اقوام، هفت سین، کالسکه و ... از جمله کاروان‌های ماشینی‌اند که در سطح شهر تهران به اجرای برنامه‌ می‌پردازند. سرودخوانی، اجرای برنامه طنز و مسابقه و ... از جمله برنامه‌های این کاروان‌ها است.

به گفته زیبایی‌نژاد، حرکت این کاروان‌ها تا دوم فروردین ماه 1402 در مناطق مختلف شهر تهران ادامه خواهد داشت.
نظر شما