يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۴۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
فرهنگسرای خاوران برگزار می کند
فرهنگسرای خاوران نمایش موزیکال "نگو نمیشه" نوشته پویا شش پری را از بیست و هفتم فروردین ماه به مدت یک ماه به روی صحنه می برد.
اجرای نمایش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر، فرهنگسرای خاوران به منظور حمایت از هنرمندان و فعالان عرصه هنر کودک و نوجوان و با هدف تقویت روحیه شادی و نشاط در کودکان و نوجوانان نمایش " نگو نمیشه " را از 27 فروردین تا 31  اردیبهشت ماه به روی صحنه می برد.
" نگو نمیشه " به کار گردانی  و نویسندگی پویا شش پری، آهنگسازی فرید نوایی و طراحی عروسک علیرضا حسین پور از روز شنبه تا چهارشنبه در سه سانس ویژه مدارس اجرا می شود. همچنین روزهای پنج شنبه و جمعه برای عموم مخاطبان به روی صحنه می رود.
در متن داستان آمده است: موش بازیگوشی به نام نارنجی طی حادثه ای دمش کنده می شود و برای برگرداندن دمش تلاش میکند.  نارنجی با صبر و شجاعت فراوان دست به ماجراجویی زده و در نهایت به خواسته اش دست پیدا میکند.
علاقه مندان جهت هماهنگی و رزرو بلیط می توانند با شماره تلفن 33717033  و 09191308576 تماس گرفته و یا به نشانی  فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، واحد آفرینش و اجرا مراجعه فرمایند.




نظر شما