چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
دو کتاب «دلبران دل می برند اما تو جانم می بری» و « ذره ها رقص کنند» نوشته مجتبي طياري‌آشتياني ، در نشستي تازه از سلسله نشست هاي «گلستان كتاب» رونمایی و بررسي مي‌شود.
رونمایی دو کتاب از یک نویسنده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه گلستان با مشارکت انتشارات "اوستای پارسیان" با حضور مجتبی طیاری آشتیانی نویسنده کتاب، عوامل تهیه کتاب و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی رونمایی می کند.
این نشست روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه جاری ساعت 15:30در فرهنگ سراي گلستان برگزار مي‌شود. 
لازم به ذکر است که در خلال این نشست، بخش هایی از کتاب ها توسط چند تن از گویندگان به صورت نمایشنامه خوانی برای آشنایی بهتر مخاطبان با محتوا و ساختار نگارش و همچنین برقراری ارتباط موثر با متن این دو اثر، خوانده می شود.  
این دو کتاب به نوعی ادامه و مکمل یکدیگر هستند و در قالب رمان اجتماعی به داستان هایی درباره روح می پردازد که استناد به احادیث در روایت داستان ها و نفی پدیده تناسخ از ویژگی های بارز این دو اثر می باشد.
مجتبي طياري آشتياني، دانش آموخته گرافيک و بازنشسته روزنامه اطلاعات است. او مي گويد:«تاکنون 10 اثر چاپ شده در حوزه داستان و رمان داشته ام.
فعاليت فرهنگي خود را در صدا و سيما به عنوان محقق آغاز کردم و سپس در مجله خاطره انگيز«جوانان» به کار خود پايان دادم.
علاقه‌مندان براي حضور در اين برنامه مي‌توانند به نشاني نارمک، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، بوستان فدک فرهنگ سراي گلستان مراجعه کنند و شماره تلفن  ۷۷۸۲۶۴۷۵ داخلی ۱۲۶ کتابخانه گلستان براي آگاهي بيشتر اعلام مي‌شود.

نظر شما