شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۳۱۹۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
در مراسمی با حضور رییس اداره آموزش و پرورش و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14 که یکشنبه 24 اردیبهشت سالجاری در هنرستان آسیه برگزار شد از نوجوانان مجری برنامه "نوجوونیم" در دارالمومنین طهران قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق،همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور گروه های مردمی بخصوص نوجوانان ویزه برنامه "نوجوونیم" در فرهنگسرای اخلاق به اجرا درآمد.
بر اساس این خبر، در برنامه "نوجونیم"، که نوجوانان محور برنامه را تشکیل می دادند پس از انتخاب نوجوانان برتر منطقه، اجرای بخش مختلف برنامه از جمله اجرای گروه دف نوازی، دکلمه خوانی، اجرای موسیقی و همچنین اطلاع رسانی در فضای مجازی و عکاسی و تولید محتوای مجازی نیز توسط نوجوانان انجام شد.
این خبر می افزاید: در آیین تجلیل از نوجوانان دست اندرکار برنامه "نوجوونیم"که یکشنبه 24 اردیبهشت ماه سالجاری در هنرستان دخترانه کار و دانش آسیه برگزار شد قاسم بیانی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه 14 ضمن قدردانی از نقش آفرینی نوجوانان در برنامه های فرهنگی، به اهمیت کتاب و کتابخوانی بخصوص برای نوجوانان اشاره کرد و دانش آموزان را به مطالعه کتاب های خوب و بهره مندی از دانش مکتوب فراخواند.
در ادامه این مراسم، لوح یادبود و جوایز فرهنگی توسط رییس اداره آموزش و پرورش و مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 به یازده دختر دانش آموز عضو کمیته اجرای برنامه "نوجوونیم" و همچنین "حنانه یزدان پناه" که تصویرگری چهره شهید "ولی الله خراسگر" را انجام داده بود به شرح زیر اهداء گردید:
-    مهتاب اثباتی
-    محدثه پیرحاتمی
-    ستایش فراهانی
-    حنانه یزدان پناه
-    خاطره مداحی
-     فاطمه مداحی
-    فاطمه آذر یار
-    نیایش جاویدان
-    مبینا کرم زاده
-    مهدیس پالیزی راد
-    هانیه ادب



نظر شما