يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۳۱۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کتابخانه فرهنگسرای اشراق در برنامه ادبی "پنددانه "کتاب " جرقه محبت " را روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه، ساعت 16 نقد و بررسی می کند.
نقد و بررسی کتاببه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست  ادبی " پند دانه " را با هدف حمایت از نویسندگان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ،  روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه، ساعت 16 با حضور نویسنده کتاب عفت شریف  در فرهنگسرا برگزار می کند.
 کتاب  «جرقه محبت  » به نویسندگی عفت شریف  و تصویرگری علی کیانی امین که  توسط نشر راهیان اندیشه به چاپ رسید این کتاب با حضور عفت شریف و دلداده بارانی  معرفی، نقد  و بررسی می‌شود.
عفت شریف آموزگار، نویسنده کودک و نوجوان که از آثار ایشان می توان به گردنبند، گم شده دل آزرده ،سرگذشت آن روز،جرقه محبت، ای کاش، دیار نا شناخته، فریاد رس ، قاصدک سال چهارم دبستان ، شاپرک سال پنجم دبستان ، روشنک سال ششم دبستان اشاره کرد.
"جرقه محبت "داستان دختری به نام گوهر است که به‌رغم مشکلات فراوان، با پشتکار و در پیش گرفتن رفتاری محبت‌آمیز بر همه سختی‌ها و دشواری‌ها غلبه می‌کند .او ابتدا مادرش را از دست می‌دهد و پس از چندی پدرش با زن دیگری ازدواج می‌کند، اما دیری نمی‌پاید که پدرش نیز در اثر نیش مار از دنیا می‌رود .گوهر ناگزیر می‌شود هم کار کند و هم درس بخواند، در حالی که در خانه نیز شرایط مناسبی ندارد، اما سرانجام در رشته پزشکی به تحصیل مشغول می‌شود .مشقاتی که گوهر در اثر حوادث و شرایط ناگوار تحمل می‌کند، محتوای اصلی داستان را تشکیل می‌دهد .این داستان مصور و رنگی برای کودکان و نوجوانان نگارش یافته است
علاقه مندان جهت شرکت در این نشست روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه، ساعت 16 به نشانی فرهنگسرای اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفر پناه سالن سینما اشراق مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر 77359222 تماس حاصل فرمائید.

نظر شما