يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۲۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
همزمان با روز جهانی موزه‌، نمایشگاه میراث علمی ایرانیان در دو بخش علوم قدیم و جدید به مدت یک هفته از ۲۸ اردیبهشت الی ۳ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۵ در باغ موزه قصر برگزار می شود.
برگزاری نمایشگاه مشترک باغ موزه قصر و موزه ملی علوم و فناوری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ۱۸ می، مصادف با ۲۸ اردیبهشت، از سوی ایکوم جهانی «روز جهانی موزه» نام‌گذاری و شعار جهانی سال ۲۰۲۳ با عنوان «موزه‌، پایداری و حال خوب» از سوی این نهاد بین‌المللی تعیین شده است و موزه‌ها در همین راستا برنامه‌‌های متعددی را اجرا می‌کنند. به همین مناسبت، نمایشگاه مشترک باغ موزه قصر و موزه ملی علوم و فناوری ایران از روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت الی ۳ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۵در نگارخانه ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر برگزار می شود.

در این نمایشگاه آثاری شامل نجوم و فیزیک در دو بخش علوم و فناوری‎های قدیم ایران و علوم و فناوری‌های جدید به نمایش در خواهد آمد.

 بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می توانند تا 3 خرداد ماه به باغ موزه قصر به نشانی انتهای خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع شریعتی میدان پلیس مراجعه نمایند. ضمن آنکه رزرو بازدید گروهی مدارس با تماس با شماره تلفن‌ 96657401 امکان پذیر می باشد.


نظر شما