يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۳۲۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
آیین رونمایی آلبوم «فراق جان» با حضور چهره‌های هنری در عرصه موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

آلبوم «فراق جان» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ آیین رونمایی آلبوم «فراق جان» با آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی سپهر حبیبی، روز جمعه 5 خرداد ماه ساعت 16 با مشارکت موسسه فرهنگی هنری فرهیزش در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه میزگردی با حضور میلاد کیایی، ناصر ایزدی، شاهرخ سرلک و امیرحامد موسوی در خصوص معرفی و بررسی این آلبوم برگزار و در ادامه با اجرای موسیقی، مراسم رونمایی از آلبوم انجام خواهد شد؛ همچنین تجلیل از میلاد کیایی نوازنده و آهنگساز پیشکوست کشور از دیگر بخش‌های این آیین است.

آلبوم «فراق جان» شامل ۶ قطعه موسیقی با نام‌های: مهر مهرویان، ساز و آواز (سه‌گاه)، مستی جان،آفتاب رویت، ساز و آواز (همایون) و فراق جان با اشعاری از عطار نیشابوری، رهی معیری، مولانا، حافظ شیرازی، سعدی و مهدی سهیلی است.

تکنوازان این آلبوم از هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایران، میلاد کیایی(سنتور) و رحیم رفیعی منش (تار) و سایر نوازندگان آلبوم فراق جان، علیرضا دریایی(کمانچه)، مسعود آرامش(سنتور)، داوود ورزیده(نی)، مجید واصفی(تار و تار باس) و علیرضا شکرآبی(تمبک) هستند.

عموم علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه هنری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 20-22872818 تماس بگیرند.

نظر شما