شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۳۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
ویژه برنامه طرح حرفه ای‌ها در منطقه 22 شهرداری تهران با برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی آعاز به کار می کند .
طرح حرفه ای ها برای نخستین بار برای نوجوانان تهرانی اجرایی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرتضی تنها ، مدیر فرهنگی هنری منطقه22 در خصوص اجرای طرح حرفه ای‌ها گفت : این طرح به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه22 و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه22 ، دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه22 ، مساجد و مدارس منطقه برای نخستین بار با هدف توانمندسازی نوجوانان و جوانان از طریق ارتقاء سطح دانش و مهارت های فردی، باورپذیری و باورمند سازی ، تشکیل و راه انداری کمپین های نخبگی ویژه نوجوانان منطقه22 راه اندازی شده است.

وی از شروع فاز اجرایی حرفه ای‌ها با شروع فصل تابستان در منطقه 22 خبر داد و گفت : این طرح همراه با تفریح و آموزش ویژه کودکان 10 تا14 سال در دو گروه دختر و پسر از اول تیر ماه فعالیت خود را در بخش‌های متنوع آغاز می‌کند.

تنها با اشاره به برگزاری 33 عنوان آموزشی درر این طرح تشریح کرد: رشته های متنوع طرح حرفه‌ای‌ها شامل رشته های مهارت آموزی، تحصیلی ، دین و اخلاق، رسانه ، علمی، هنری و ورزشی است و این کلاس‌ها با استفاده از ظرفیت های منطقه22 (سالن های ورزشی،دانشگاه علامه طباطبایی، اردوگاه ها، سرای محلات، فرهنگسرا و خانه های فرهنگ ) پس از ثبت نام نوجوانان شروع به کار خواهد کرد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه22 همچنین افزود : در طی ماه‌های گذشته کارشناسان فرهنگ‌سرای تهران با حضور در مدارس منطقه22 و توضیحات حضوری برای اولیا پیش ثبت نام اولیه را انجام داده و در روز یکشنبه 21 خردادماه ساعت 16 تا 18 جلسه توجیهی همراه با توضیحات تکمیلی در سالن مجتمع امام علی (ع) برگزار می‌شود.

تنها در ادامه اتاکید کرد: کسانی‌که در این طرح شرکت می کنند می توانند از تخفیفات و تورهای یک روزه تهران گردی و تورهای چند روزه شهرهای شمال و مشهد و تور زیارتی کربلای معلی بهره مند شوند .

لازم به ذکر است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و جزییات این طرح می توانند به صفحه اینستاگرام طرح حرفه ای‌ها Tehran.hf )  ) مراجعه کنند و یا با شماره 44161118 تماس بگیرند.

 
نظر شما