شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۲۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
رییس فرهنگسرای خاتم(ص) از آغاز ثبت نام کلاس‌های آموزشی تابستانی فوتسال و فوتبال ویژه دختران و پسران در منطقه 18 خبر داد.

آغاز ثبت نام مدرسه حرفه‌ای فوتبال و فوتسال نوجوانان در منطقه 18به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رضا کریمی با اعلام تشکیل مدرسه حرفه‌ای فوتبال و فوتسال در این منطقه اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی فوتبال و فوتسال در راستای تشکیل مدرسه تابستانی تهران، با هدف ترویج روحیه ورزش و نشاط در ایام فراغت تابستانی وهمچنین ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان نوجوانان، ویژه گروه سنی 9 تا 16 سال برگزار می‌شود.

وی افزود: كشف و استعداديابي و پرورش كودكان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش فوتبال و ارايه امكانات مناسب به خانواده‌هاي كم درآمد براي پرورش فرزندانشان، از اهداف تاسيس مدرسه فوتبال است.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با بیان اینکه مدرسه فوتبال منطقه 18 زيرنظرمربیان رده پایه فوتبال و فوتسال اداره خواهد شد، اظهار داشت: در این دوره هاي آموزشي كودكان و نوجوانان علاقه‌مند با تدریس مربيان مجرب فوتبال از آموزش‌هاي حرفه‌اي پايه تا پيشرفته برخوردار خواهند شد.

کریمی افزود: برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي ورزشي، ارايه تكنيك‌هاي پايه‌اي فوتبال، شركت در مسابقات ليگ‌هاي برتر دسته يك و دو تهران و برگزاري اردوهاي تفريحي ورزشي از جمله خدماتي است كه در مدرسه فوتبال منطقه18 ارايه خواهد شد.

 علاقه‌مندان می توانند برای دریافت فرم ثبت نام به خانه فرهنگ امام علی(ع) به آدرس: یافت آباد، میدان جانبازان، بلوار الغدیر شمالی، میدان شهدای شمس آباد، خیابان شهید نامداری مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 66785040 تماس بگیرند.

نظر شما