شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
فرهنگسرای رسانه «مسئله مهاجرین افغانستانی؛ مرزهای امید و نگرانی» را با حضور کارشناسان برگزار می‌کند.
«مسئله مهاجرین افغانستانی؛ مرزهای امید و نگرانی در فرهنگسرای رسانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای رسانه با همکاری اندیشکده خانه دیپلماسی نشستی با موضوع «مسئله مهاجرین افغانستانی؛ مرزهای امید و نگرانی» را برگزار می‌کند. 
در این جلسه، جمعی از فعالان حوزه مهاجرین و کارشناسان روابط بین‌الملل موضوع مهاجرین افغانستانی را از دریچه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند. 
 حمید بوالی روزنامه‌نگار و فعال حوزه مهاجرین، مهدی خانعلی‌زاده پژوهشگر روابط بین‌الملل و معاون پژوهشی اندیشکده خانه دیپلماسی، مریم انصاری رییس اداره دیپلماسی عمومی و شهروندی معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران سخنرانی خواهند کرد. 
همچنین الهام عابدینی به عنوان مجری کارشناس، مدیریت این جلسه را برعهده دارد. وی از جمله فعالین حوزه مهاجرین به شمار می‌رود. موضوع مهاجرین افغانستانی در ایران تبدیل به یکی از مسئله‌های مهم شده و افراد مختلف نظرات متنوعی در این زمینه دارند. این نشست قصد دارد مقوله مهاجرین را از ابعاد مختلف بررسی کرده و دغدغه‌های مربوط به آن را مطرح کند و پاسخ بدهد. براساس این گزارش نشست «مسئله مهاجرین افغانستانی؛ مرزهای امید و نگرانی» روز پنجشنبه 25 خردادماه از ساعت 18 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. جمعی از مهاجرین مهمان این جلسه خواهند بود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
نظر شما