شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۷۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
از سوی انتشارات سرو؛
کتاب «شعله در پیله» نوشته محبوبه زارع در ۱۲۴ صفحه و با شمارگان ۲۰۰ نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.
«شعله در پیله» منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، کتاب «شعله در پیله» نوشته محبوبه زارع  در ۱۲۴ صفحه و  با شمارگان ۲۰۰ نسخه به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شعله در پیله؛ داستانی بلند با ژانر عاشقانه است که بصورت تخیلی با پردازش داستانی از زندگی و سلوک یک آتش نشان که در آستانه تولد فرزندش در حادثه پلاسکو به شهادت می رسد. این داستان تلاش دارد تا مستندات واقعه پلاسکو را در قالب این داستان جای دهد و شرح واقعه را در خلال وقایع داستانی شخصیت اصلی، ارائه کند.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

فرمانده لبخند زد: ابراهیم(ع) وقتی بت‌ها را شکست، آتش را بر خود گلستان کرده بود. هرکس که بت خود را بشکند و از خود بگذرد، همه آتش‌های دنیا بر او گلستان خواهد شد. ابراهیم ! بیا با هم تا انتهای این گلستان را قدم بزنیم!

 ابراهیم به دنبال پروانه قدم برمی‌داشت و با خود می‌اندیشید: روزی هم این زیبایی‌ها را برای کیمیا و پروانه تعریف خواهم کرد...

این کتاب با شمارگان ۲۰۰ نسخه و بهای ۶۵ هزارتومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید کتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره  ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی (۶۵۶ و۶۵۷) تماس حاصل کنند.
نظر شما