يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
همزمان با روز قلم همایش «ارتباط ادبیات و علوم بینارشته‌ای» با حضور نخبگان علمی دانشگاهی و حوزوی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
همایش «ارتباط ادبیات و علوم بینارشته‌ای» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شودبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، همایش علمی علوم انسانی با عنوان «ارتباط ادبیات و علوم بینارشته‌ای» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 و با حضور اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

 این همایش به مناسبت فرا رسیدن روز قلم و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری راوی قلم زرین برگزار می‌شود و طی آن موضوعاتی نظیر «سینما و ادبیات»، «فلسفه و ادبیات»، «جامعه‌شناسی و ادبیات»، «هنرهای نمایشی و ادبیات» و «مطالعه زنان و ادبیات» با حضور برترین چهره‌های علمی کشور در حوزه علوم انسانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

از جمله اساتید حاضر در جلسه می‌توان به رضا ماحوزی، محمد جواد جزینی، احمد الستی، محمد چرمشیر، دانشجویان رشته‌های مختلف علوم انسانی و جمعی از علاقه‌مندان به ادبیات اشاره کرد.
 چهاردهم تیرماه در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز قلم نامگذاری شده و همه ساله به این مناسبت از صاحبان اندیشه و قلم تقدیر می‌شود. 
این همایش، اقدامی در راستای اعتلای علوم انسانی و اندیشه اسلامی است و فرهنگسرای اندیشه براساس ماموریت سازمانی خود آن را برگزار می‌کند. براساس این گزارش این همایش روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه از ساعت 16 الی 19 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

 ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.  علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 88739770 تماس بگیرند. فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان دکتر شریعتی نرسیده به پل سیدخندان روبه‌روی مخابرات بوستان شهید منفردنیاکی است.
نظر شما