يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
فرهنگسرای ارسباران کارگاه آموزشی کارگردانی تئاتر را با حضور قطب‌الدین صادقی در قالب مدرسه تابستانی تهران برگزار می‌کند.
کارگاه کارگردانی تئاتر با حضور قطب‌الدین صادقی در مدرسه تابستانی ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای ارسباران کارگاه آموزشی کارگردانی تئاتر را با حضور قطب‌الدین صادقی در قالب مدرسه تابستانی تهران برگزار می‌کند. این کارگاه شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به هنر نمایش است و در پایان دوره گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

قطب‌الدین صادقی فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مترجم، کارگردان تئاتر و بازیگر شناخته‌شده است که سابقه برگزاری ده‌ها ورک‌شاپ و کارگاه آموزشی نیز در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. صادقی دانش‌آموخته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته مطالعات هنرهای نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه سوربن فرانسه است.

این هنرمند پیشکسوت سابقه کارگردانی بیش از ۳۰ نمایش از جمله «مده‌آ»، «هملت»، «آرش»، «پرومته در زنجیر» و «باغ آلبالو» را دارد و تا کنون در مراکزی مانند دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه صداوسیما، دانشگاه سوره و... سابقه تدریس داشته است.

علاقه‌مندان به هنر نمایش برای نام‌نویسی در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۷ و ۲۲۵ تماس بگیرند.

نظر شما