يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۹۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی در باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران نمایش و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «کت چرمی» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «کت چرمی» روز یکشنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۱۸ در پانصد و هشتادمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور حسین میرزامحمدی (کارگردان)، مسعود هاشمی نژاد (نویسنده)، سارا حاتمی (بازیگر)، زهرا اردکانی فرد (منتقد سینما و مدرس دانشگاه)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم که یک درام معمایی است، آمده است: «عیسی فرهمند، کارمند بازرسی سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگهداری دختران خیابانی، متوجه باند فساد مشکوکی می‌شود که او را به یک مهمانی زیرزمینی ممنوعه می‌رساند؛ مهمانی کت‌چرمی…»

جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی گروه بازیگران «کت چرمی» را تشکیل می‌دهند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هشتادمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/ticket/choose-seat/init/gv2/2700395 مراجعه و صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما