يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
۶۲ هزار جلد کتاب، منابع کتابخانه ای فرهنگسرای اندیشه
کتابخانه اندیشه از نوجوانان دعوت کرده است تا در ایام فراغت تابستان به کتابخانه بیایند و از برنامه‌های مفید آن استفاده کنند.
دعوت از نوجوان برای جشن «تابستان با کتاب»به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 و فرهنگسرای اندیشه به عنوان یکی از مراکز فعال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خدمات متنوعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و ... به رده‌های مختلف سنی ارایه می‌دهد.

 کتابخانه این فرهنگسرا یکی از مراکز مهم این مدیریت است که به صورت تمام وقت، خدمات حوزه کتاب و ادبیات را به شهروندان ارایه می‌دهد. این کتابخانه با دارا بودن بیش از 62 هزار جلد کتاب در تمامی زمینه‌های موضوعی، منابع متنوع و غنی در اختیار علاقه‌مندان به کتاب قرار داده است. 
 همچنین دیگر بخش‌های این کتابخانه شامل بخش مرجع، نشریات، اتاق‌های پژوهش ویژه دانشجویان و محققین، سالن‌های مطالعه مجزا آقایان و بانوان و ... فعال بوده و خدمات مرتبط با حوزه کتاب کتابخوانی و مطالعه را به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.
همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و ایام فراغت از تحصیل نوجوانان، کتابخانه اندیشه از عموم نوجوان دعوت می‌کند تا کنار دیگر رده‌های سنی در این مرکز ثبت‌نام کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند. 
علاوه براین در طول فصل تابستان به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در این کتابخانه اجرا می‌شود. براساس این گزارش، ساعت کار کتابخانه اندیشه همه روزه (به جمعه) از ساعت 8 صبح الی 21 بوده و روزهای جمعه نیز از ساعت 8 الی 16 آماده خدمت‌رسانی به مخاطبان است.
نظر شما