يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۳۳۱۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
موزه هنرهای دینی امام علی(ع) میزبان نمایشگاه هنرهای قرآنی «الرحمن» خواهد بود.
نمایشگاه «الرحمن» در موزه امام علی (ع)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه هنر‌های قرآنی «الرحمن» با موضوع تدبر در سوره مبارکه الرحمن به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور روز شنبه ۲۴ تیر‌ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) گشایش خواهد یافت.

در این نمایشگاه ۹۰ اثر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نقاشی‌خط، تایپوگرافی، تصویرسازی و صنایع دستی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به نمایش در خواهد آمد.

فراخوان این نمایشگاه اردیبهشت سال جاری همزمان با روز عید سعید فطر، توسط سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور منتشر و تعداد ۱۱۰ اثر به دبیر خانه این نمایشگاه ارسال شد که پس از داوری این آثار، ۹۰ اثر به بخش نمایشگاه راه پیدا کرد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا تاریخ ۴ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵، موزه هنرهای دینی امام علی (ع) مراجعه کنند.

این نمایشگاه از برنامه‌های رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی است که در این طرح برای هر فصل سوره خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را هم آموزش ببیند.
نظر شما