شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۲۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، فرهنگسرای ارسباران با برگزاری نشست تخصصی بررسی اساطیر و آیین‌های سوگواری عاشورایی میزبان علاقه‌مندان است.
نشست تخصصی بررسی اساطیر و آیین‌های سوگواری عاشورایی در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، نشست تخصصی بررسی اساطیر و آیین‌های سوگواری عاشورایی چهارشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

کارشناسان این نشست که در نخستین روز ماه محرم با مشارکت انجمن دوستداران تهران برگزار می‌شود، به کند و کاو و بحث در شکل‌گیری تعزیه‌خوانی در تهران می‌پردازند.

احمد جولایی مدرس دانشگاه و پژوهشگر تعزیه، اسماعیل مجللی نویسنده و پژوهشگر تعزیه و اردشیر آل عوض پژوهشگر فرهنگ عامه سخنرانان این نشست هستند و محمود منیعی تهران‌پژوه نیز به عنوان کارشناس‌مجری حضور خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما