شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۳۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
رییس فرهنگسرای رسانه از اعطای تخفیف ویژه به اهالی رسانه برای خرید بسته محصولات عفاف و حجاب با همکاری موسسه نانو بنیتا خبر داد.
تخفیف ویژه به اهالی رسانه برای خرید بسته محصولات عفاف و حجاببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی شکیبایی رییس فرهنگسرای رسانه از تخفیف ویژه خرید محصولات حوزه عفاف و حجاب به اهالی رسانه و خبرنگاران خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب فرهنگسرای رسانه برنامه‌های مختلفی را با محوریت ترویج این فرهنگ مهم در سطح جامعه برگزار کرد. یکی از این برنامه‌ها همکاری با موسسه نانو بنیتا با محوریت ارایه محصولات حوزه عفاف و حجاب است. 

وی اضافه کرد: با مشارکت این موسسه که از شرکت‌های فعال و دغدغه‌مند در حوزه ارایه محصولات حوزه عفاف و حجاب میباشد، نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دائمی این موسسه برگزار خواهد شد.

همچنین با همکاری و مساعدت این تولیدکننده ایرانی مقرر شد تا تعدادی بسته محصولات حوزه عفاف و حجاب به صورت نیم بها و تخفیف ویژه تقدیم اهالی رسانه و خبرنگاران شود. 

رییس فرهنگسرای رسانه تاکید کرد: رسانه‌های محترم می‌توانند یک نماینده معرفی کرده و برای دریافت بن تخفیف ویژه این محصولات برای خبرنگاران خود اقدام نمایند.

براساس این گزارش نماینده‌ رسانه‌ها می‌بایست با مراجعه حضوری به واحد روابط عمومی فرهنگسرای رسانه بن دریافت محصولات حوزه عفاف و حجاب را دریافت کنند. 

فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان شریعتی خیابان گل نبی میدان قبا است. همچنین نمایندگان رسانه ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌ ۲۶۷۰۱۴۸۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نظر شما