شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
مدیرعامل خانه تئاتر، ضمن بازید از پردیس تئاتر تهران با مدیر این مجموعه هنری در خصوص انجام فعالیت‌های مشترک به گفتگو نشست.
به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، مقصود نعیمی ذاکر، مدیر خانه تئاتر تهران، در بازدید و گفتگو با امین اشرفی مدیر پردیس تئاتر تهران، ضمن تاکید بر همکاری‌های مشترک این دو مجموعه تئاتری، ظرفیت‌های پردیس تئاتر تهران را برای استفاده اهالی هنر به ویژه خانواده تئاتر بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی مشترک برای هنرآموزان و هنرجویان تئاتر می تواند فصل جدیدی از این همکاری باشد.

 وی همچنین برنامه ریزی برای آماده سازی اجراهای مشترک با هدف حضور در مدارس تهران را یکی دیگر از این عناوین همکاری برشمرد و افزود: این اجراها می‌تواند با هدف انتقال مفاهیم امور تربیتی ویژه دانش آموزان، کودکان و نوجوانان با استفاده از ابزار نمایش و زبان تئاتر انجام شود.

امین اشرفی هم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی مجموعه پردیس تئاتر تهران برای همکاری مشترک گفت: این مجموعه با یک سالن  اصلی با ظرفیت حدود هزار نفر و همچنین پنج عدد بلک باکس، دو پلاتو و یک سالن سینما،  فضای مناسبی برای استفاده اهالی تئاتراست.

وی ابزار امیدواری کرد تا مجموعه‌های تئاتری از این ظرفیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جهت اعتلای هنر تئاتر و هنر انقلاب اسلامی به شایستگی بهره ببرند. 






مطالب مرتبط
نظر شما