يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
مدرسه تابستانی تئاتر؛ فرصتی برای علاقمندان به هنر نمایش
پردیس تئاتر تهران همزمان با آغاز فصل تابستان با برگزاری بیش از 11 دوره آموزشی مرتبط با هنر نمایش و تئاتر از علاقمندان به دنیای هنر دعوت به عمل می‌آورد.
پردیس تئاتر تهران؛ از آموزش تا اجرابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «مدرسه تابستانی پردیس تئاتر تهران» برای علاقمندان به رشته هنر و نمایش برگزار می‌شود. برگزاری 11  رشته‌ «بازیگری تخصصی»، «طراحی صحنه و لباس»، «طراحی گریم»، «نمایشنامه‌نویسی»، «عروسک‌گردانی»، «شاهنامه خوانی»، «بازیگری کودک و نوجوان»،«تربیت مربی نمایش کودک»، «مبانی بازیگری»،«کارگاه مادر و کودک» و «نمایش خلاق» از عناوین دوره‌های آموزشی در پردیس تئاتر تهران است که علاقمندان می‌توانند ثبت‌نام می‌کند.

امین اشرفی مدیر پردیس تئاتر تهران با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی فوق گفت: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها برای فرزندانشان در هر مقطع سنی استفاده بهینه و مفید از تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت است؛ بنابراین فصل تابستان و حضور در مراکز تخصصی مرتبط با هر رشته‌ای باعث می‌شود نه تنها نوجوانان و جوانان از اصل آموزش و مهارت آموزی فاصله نگیرند بلکه با حضور در کلاس‌های آموزشی مراکز تخصصی از میزان علاقه و استعداد خود ارزیابی بهتر و دقیق‌تری به دست آورند.
از همین رو پردیس تئاتر تهران با راه‌اندازی مدرسه تئاتر قصد دارد تا این فرصت را برای علاقمندان به دنیای هنر نمایش، دانشجویان، نوجوانان در قالب کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتیدی همچون مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، محسن قصابیان، تینو صالحی، علی عابدی، رضا مهدی‌زاده، نادر برهانی مرند، احمد آکشته، فرهاد بشارتی و ... در رشته‌های مذکور برگزار کند.


کوک بازیگری؛ کشف استعدادهای هنری تا اجرا بر روی صحنه نمایش

 مدیر پردیس تئاتر تهران همچنین از برگزاری دوره آموزشی «کوکِ بازیگری» خبر داد و افزود: در این دوره کشف استعدادهای علاقمندان و مخاطبان، فرصتی است تا علاقمندان به رشته هنرهای نمایشی، مهارت‌های خود را تقویت کنند و به نوعی به صورت عملی آنچه را به صورت تئوری فراگرفته‌اند در صحنه عمل و اجرای یک نمایش هم آزمایش کنند. به عبارتی علاقمندان با حضور در دوره «کوک بازیگری» ضمن استعدادیابی از سوی اساتید باید خود را برای اجرای یک نمایش هم آماده کنند.
علاقمندان برای دریافت جزییات بیشتر از نحوه ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی می‌توانند عدد یک را به شماره پیامکی 2000183741 ارسال کنند یا با شماره 09021553024 تماس بگیرند.

پردیس تئاتر تهران؛ از آموزش تا اجرا

مطالب مرتبط
نظر شما