يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
پردیس تئاتر تهران «آموزش مربی نمایش کودک ‌‌و نوجوان» را در دو‌ مرحله مقدماتی و پیشرفته با حضور مریم کاظمی، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما، برگزار می‌کند.
آموزش «مربی نمایش کودک» از مقدماتی تا پیشرفته با حضور مریم کاظمی
به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران: امین اشرفی مدیر پردیس تئاتر تهران با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی نمایش کودک در این مجموعه هنری گفت: این دوره آموزشی با هدف تقویت مهارت مربیان نمایش کودک و افرادی که مشتاق آموزش هنرهای نمایشی به کودکان و نوجوانان هستند برگزار شده است. در واقع در ادامه رویکرد برگزاری دوره‌های آموزشی پردیس تئاتر تهران نگاهی به تقویت و ایجاد دوره‌های مهارت آموزی جانبی مرتبط با هنرهای نمایشی داشته‌ایم.

وی با بیان این که دوره‌های آموزشی پردیس تئاتر تهران در قالب مدرسه تئاتر در حال برگزاری است افزود: افرادی که در این دوره حضور می‌یابند با دریافت گواهینامه این فرصت را خواهند داشت تا در فرهنگسراها، مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مراکزی که به نوعی کار و فعالیت با کودک و‌ نوجوان را دارند، یافتن فرصت شغلی خود را در این زمینه افزایش دهند.

بنابر این گزارش، دوره تخصصی «مربی نمایش کودک» با حضور «مریم کاظمی» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و فعال در حوزه نمایش کودک و نوجوان در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته در مجموع طی ۱۶ جلسه ۴۸ ساعت ( ۸ جلسه مقدماتی و ۸ جلسه پیشرفته) برگزار می‌شود.


تحولات رفتاری، ذهنی و حرکتی هنرجویان، منسجم کردن اهداف در قالب گروه هنری، مواجهه با متن نمایشی برای اجرا توسط کودکان و نوجوانان، ترکیب بدن، بیان و عواطف با طراحی بازی‌ها و تمرین‌های مورد نیاز از اهداف این دوره است.

علاقمندان برای حضور و دریافت جزییات بیشتر از نحوه برگزاری کلاس‌ها می‌توانند با شماره همراه 09021553024  یا تلفن  96657607  در وقت اداری تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما