شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
فرهنگسرای خاوران برگزار می کند:
رئیس فرهنگسرای خاوران از برپایی اجتماع بزرگ نوجوانان عاشورایی باب الرضای تهران با مدیحه سرایی محسن عراقی و ذاکرین نوجوان محلات در تاریخ دوم مرداد ماه خبر داد
اجتماع بزرگ نوجوانان عاشورایی در تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمدحسن ساداتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن دهه نخست ماه محرم و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش گفت اجتماع بزرگ هیئت نوجوانان عاشورایی تهران دوشنبه دوم مرداد ماه همزمان با ششمین روز محرم و بزرگداشت مقام حضرت قاسم علیه السلام برگزار خواهدشد.
رئیس فرهنگسرای خاوران ادامه داد: این اجتماع بزرگ در راستای تعظیم شعائر دینی و با در دست داشتن نماد وحدت مسلمانان از سوی نوجوانان از بوستان امید به سمت فرهنگسرای خاوران ادامه خواهد داشت .
ساداتی خاطرنشان کرد ،این مراسم با اجرای تعزیه حضرت قاسم و مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت .
وی در پایان عنوان کرد نوجوانان در این اجتماع بزرگ گرد هم می‌آیند تا لبیک گوی فرزند فاطمه سلام الله علیها باشند و آینده جامعه را با سبک زندگی حسینی با معرفت امام حسین علیه السلام بسازند.
علاقمندان و عزاداران حسینی می توانند برای اطلاع از این برنامه به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع خیابان خاوران سه راه هاشم آباد مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 33000033 تماس بگیرند.

نظر شما