يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۵۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
همزمان با ایام عزاداری سیدالشهدا (علیهالسلام) و یارانش، تجمع بزرگ نوجوان شهر تهران، از هفتم مردادماه به مدت شش شب در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می‌شود.
حماسه نوجوانان «نسل قاسم» در بوستان رازیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر،نوجوانان شهر تهران، همگام و هم صدا با قهرمانان واقعی قیام عاشورا تجمع بزرگی را با عنوان «نسل قاسم» برگزار می‌کنند.
در این تجمع که از یازدهم محرم به مدت شش شب و از ساعت ۲۰ تا ۲۳در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می‌شود، نوجوانان با اجرای نمایش و خوانش سرود به عزاداری برای سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) می‌پردازند.

در این مراسم  مداحان  اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی نریمان پناهی، حاج موسی رضایی، محمد اسدالهی، حاج امیر عباسی، سید محمدرضا نوشه‌ور، کربلایی محسن عراقی و سید وحید مصطفوی به مدح اهل بیت می‌پردازند.

در مراسم «نسل قاسم»، دمام زنی و نمایش آیینی توسط هنرمندان اجرا خواهد شد. همچنین غرفه های فرهنگی و نمایشگاهی، موکب‌ها و ایستگاه‌های متعددی همچون ایستگاه چهار پایه خوانی، ایستگاه روضه خانگی و ایستگاه پذیرایی تدارک دیده شده است.
علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند هر شب از ساعت 20 به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، بوستان رازی، مسجد کمیل مراجعه کنند و از برنامه های فرهنگی و معنوی که به همت نوجوانان تدارک دیده شده بهره ببرند.
نظر شما