شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
ژینا یاوری وفا کوچکترین نویسنده کشور میهمان برنامه«تولد یک پروانه » در کتابخانه هفت چنار است .این برنامه با هدف الگو سازی و ایجاد بستری مناسبت برای پرورش استعدادهای نویسندگی کودک و نوجوانان برگزار می شود.
کوچکترین نویسنده کشور میهمان برنامه ی «تولد یک پروانه»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در برنامه" تولد یک پروانه " که روز سه شنبه 10 مردادماه ساعت 11 در کتابخانه هفت چنار منطقه 10 اجرا می شود ،کودکان و نوجوانان با ژینا یاوری وفا کوچکترین نویسنده کشور دیدار و به تبادل نظر می کنند.
« ژینا یاوری وفا » دانش آموز کلاس هفتم از دانش آموختگان انجمن  ادبیات داستانی شهریار است از آثار او می توان به«فکربکر »و «تمام مدت یک فرشته بودی»  اشاره کرد.
ژیلا ملک خطایی ،نویسنده و خالق آثار «راه های رسیدن به آرامش» ، «زندگی برایم شمع کوچکی نیست » و «به جا مانده»  در این برنامه در خصوص  افزایش مهارت های ارتباطی وکلامی و راه های پرورش استعداد نویسندگی کودکان و نوجوانان سخنرانی خواهد کرد.
کودکان و نوجوانان همراه با والدین خود جهت شرکت رایگان  در این برنامه می توانند به نشانی : میدان بریانک .خیابان شهید دعوتی.خیابان حسام الدین. کوچه شهید محقق .بوستان ناظمی مراجعه و یا با شماره 55787700 تماس حاصل نمایند.

نظر شما