چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۳۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس، برای والدین کودکان کم‌توان دارای نیازهای ویژه، کارگاه «معرفی ادبیات غنی ایران» برگزار می‌کند.

کارگاه «معرفی ادبیات غنی ایران» در کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس با مشارکت انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، کارگاه «معرفی ادبیات غنی ایران» را برای والدین کودکان کم‌توان برگزار می‌کند.

در این نشست که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، دکتر طلعت کاویانپور، استاد ادبیات فارسی دانشگاه صنعتی شریف، پیرامون نقش و تأثیر ادبیات در توانمندسازی روحی و فکری والدین، با بیان مصادیق و نمونه‌ها، سخن خواهد گفت و کارگاهی نیز برای پرورش خلاقیت در کودکان کم‌توان اجرا خواهد شد.

کانون آهسته‌گامان به عنوان یکی از کانون‌های برتر فرهنگسرای فردوس، با همکاری و هماهنگی انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی)، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر فعالیت می‌کند و حضور خانواده‌های دارای فرزند کم‌توان و با نیازهای ویژه در برنامه‌های آن آزاد است و توصیه می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ferdos.farhangsara در فضای مجازی مراجعه کنید یا با شماره 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما