شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دارای موکب در ایام اربعین حسینی، تا دهم مرداد ماه فرصت دارند اطلاعات موکب را در سامانه بچه‌های مسجد، ذیل رواق "همدلی" ثبت کنند.
کانون‌های مساجد تا دهم مرداد اطلاعات موکب را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،این ستاد بنابر وظیفه ذاتی خود، امسال نیز در حوزه های فرهنگی و هنری در ایام برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی، هم در داخل کشور و هم در کشور عراق، فعالیت های گسترده ای خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای موکب در ایام اربعین حسینی که دارای مجوز از ستاد بازسازی عتبات عالیات هستند، تا دهم مرداد ماه فرصت دارند اطلاعات موکب را در سامانه بچه های مسجد ذیل رواق "همدلی" به نشانی https://b2n.ir/mokeb_kanoon ثبت کنند.

به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،محل فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیرهای مختلف پیاده روی اربعین حسینی در کشورهای عراق و ایران است. بر این اساس، در داخل کشور در مرزهای شرقی و غربی و برخی از استان هایی که محل تردد زائران هستند؛ و در کشور عراق، در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، سامرا و کاظمین، و سایر مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی، است.

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به اعتبار جایگاه مردمی که دارند در ایام اربعین حسینی در کشورهای عراق و ایران، در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا (ع) بوده و در کنار سایر جریانات خودجوش مردمی، در تلاش هستند خدمتگزاری شایسته ای را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام داشته باشند.
نظر شما