چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۳۶۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
خانه کاریکاتور ایران نمایشگاه «کارتون آب» را به منظور مورد توجه قرار دادن اهمیت آب در تداوم حیات، از نگاه موجز و خلاقانه هنر کارتون« طنز ترسیمی» برگزار می کند.
نمایشگاه کارتون «آب» در خانه کاریکاتورایران به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  این نمایشگاه از تاریخ 16 مرداد تا 20 شهریور1402 دایر خواهد بود. 
کمبود منابع آب در نقاط مختلف کره زمین می رود تا به اصلی‌ترین چالش توسعه پایدار در جهان تبدیل شود و حیات ساکنان کره زمین را در معرض تهدید و بحران های زیست محیطی قرار دهد. با توجه به کاهش بارش‌های فصلی و بروز خشکسالی و گرم شدن زمین می بایست جامعه جهانی و همه کشورها این بحران حیاتی را به طور جدی مورد نظر قرار داده و با ارائه راهکارهای فرهنگی و آموزشی ،اقدامات ویژه ای را در جهت کاهش تبعات این بحران جهانی انجام دهند. 
ایران نیز با میزان بارندگی سالانه حدود یک سوم میانگین جهانی در بین۱۱۶ کشور جهان، رتبه چهاردهم را از نظر بحران آب دارد.

علاقه مندان می توانند برای بازدید، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9تا 17و پنجشنبه ها ساعت 9 تا12 به استثنای روزهای تعطیل به خانه کاریکاتور ایران مراجعه کنند.

نشانی: تهران، خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت،خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن(کتابی)، پلاک 44 - خانه کاریکاتور ایران-تلفن: 22868600

نظر شما