شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۳۷۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
در سومین نشست "بچه های رستا" در فرهنگسرای خاوران مطرح شد؛
در سومین نشست بچه های رستا که روز چهارشنبه هجدهم مردادماه در فرهنگسرای خاوران برگزار شد شنیدن نظرات و عقاید نوجوانان از اصلی ترین مولفه های بروز استعدادهای نهفته آنان یاد شد.
رویش استعداد نهفته نوجوانان با توجه به نظرات و شنیدن عقاید ایشان گره خورده است.به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، در سومین نشست بچه های رستا که روز چهارشنبه هجدهم مردادماه ساعت 17:30 در فرهنگسرای خاوران برگزار شد شنیدن نظرات و عقاید نوجوانان از اصلی ترین زمینه های بروز استعدادهای نهفته آنان یاد شد.

در این برنامه که باحضور محمدامین قطبی نژاد کارشناس برنامه و جمعی از نوجوانان علاقه مند به مباحث و موضوعات روز جامعه برگزار شد، نوجوانان دغدغه های خود با موضوع امید و ایمان را عنوان کرده و راهکارهای موثر را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

قطبی نژاد کارشناس برنامه در این خصوص گفت: برنامه رستا از سلسله برنامه های گفتگو محور ویژه نوجوانان دختر و پسر است که در راستای پردازش به سوالات و شبهات ذهنی شما که نسل سوم و چهارم انقلاب را تشکیل می دهید با رویکرد احترام به نظرات و شخصیت مخاطب و شنیدن دغدغه ها و آشنایی بیشتر با لایه های مخفی ابعاد روحی و روانی نسل جدید با توجه به نیازها و ابزارهای روز برگزار شده است.

وی گفت: نحوه اجرای این برنامه همانطور که از نام آن پیداست بیشتر به جنبه رویش استعدادهای نوجوانان در زمینه گفتگو و مهارت دارد تا با بیان نظرات و ایده های خود با لسانی گویا و بی پرده با موضوعات روز جامعه خود آشنا باشند. مجری این برنامه خود شما نوجوانان هستید و کارشناس برنامه صرفا جنبه جهت دهی و جلوگیری از انحرافات ذهنی و بخصوص عقیدتی را برعهده دارد و در مباحثات بین شما دخالت چندانی نداشته و بیشتر به اداره جلسه و شنیدن نظرات و پاسخ هایی که از سوی خود شما نسبت به یکدیگر دارید می پردازد و در مواردی تنقیح مطلب نموده تا مباحث از ریل اصلی خود خارج نشود.

کارشناس برنامه به موضوع اصلی نشست اشاره کرده و ضمن برشمردن زمینه های انگیزه و اراده در نوجوانان افزود: موضوع این برنامه رستا، امید به آینده و میزان اعتقاد نوجوانان به آینده ای بهتر در کشور عزیزمان و همچنین اراده برای ساختن فردایی بهتر است که از مباحث بسیار خوب و بعضا چالشی است که حتی مورد دغدغه و اشاره مقام معظم رهبری مد ظله العالی نیز بوده است و در خلال مباحث، حقیر هم با مطرح کردن مولفه های پیشرفت و مولفه های آماری که ذات امید به آینده را در جامعه نشان میدهد در بعضی موارد ورود کرده و خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق شما ضمن ابراز رضایت از مباحث مطروحه خواستار برگزاری مداوم این جلسات هستید.

قطبی نژاد در پایان گفت: ارزیابی حقیر با توجه به بمباران شدید رسانه ای دشمنان و دگرگون جلوه دادن واقعیتها و پیشرفتهای عظیم و دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف که اغلب مخاطبین آنها همین نوجوانان و جوانان هستند و همچنین توجه به استقبال، رضایتمندی و پیگیری مخاطبین برنامه این است که این برنامه و برنامه های مشابه آن میتواند بسیاری از مشکلات فکری و ذهنی نوجوانان را پاسخ داده و مسیر آینده را هموارتر گرداند.

فرهنگسرای خاوران در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های این فرهنگسرا می توانند با شماره 33003141 تماس بگیرند.

نظر شما