شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
در نشست «بچه‌های رستا» مطرح شد:
سومین نشست گفت وگو محور بچه های رستا با موضوع اطمینان خاطر از آینده در حوزه تحصیلات با حضور جمعی از نوجوانان در تاریخ سه شنبه 17 مردادماه درکتابخانه ی فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد.
با اطمینان خاطر بسوی آینده حرکت کنیم...به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نشست نوجوانان پیرامون انتخاب شغل و آینده نگری مثبت مسائلی را مطرح کردند.
در این نشست عنوان شد،افرادی که دارای قدرت آینده نگری و یا دوراندیشی نسبت به احوالات خود هستند آینده روشن از موضوعات مختلف پیش رو دارند. این افراد در طول زمان مهارتهایی را کسب می‌کنند، که می‌توانند حتی به پیش بینی مسائل آینده بپردازند .
در این برنامه گفت و گو محور مهندس سینا قنبرزاده دانشجوی کارشناس ارشد و برنده مدال برنز المپیاد دانشجویی در رشته صنایع از از تجربه ی نوجوانی اش گفت و تاکید کرد: آینده ساختنی ست بشرطی که بتوانیم با انتخاب درست و قرار دادن پازل های موفقیت در کنار گرفتن مشاوره از افراد کاربلد مسیر پیش رو را بشناسیم . آنگاه دانش ،تخصص،مهارت و تجربه به کمک مان می آیند تا با اطمینان خاطر بسوی آینده حرکت کنیم .
در بخش دیگر این نشست نوجوانان حاضر در جلسه با بیان این باور که برای تبدیل شدن به فرد آینده نگر باید رفتارهای لحظه‌ای و موقت خود را کنترل کنیم و بر آن نظارت داشته باشیم و نسبت به عواقب تصمیمات مان فکر کنیم،  می توانیم به یک برنامه دراز مدت برسیم با هم به بحث پرداختند.
در بخش دیگر این نشست نوجوانان حاضر در جلسه پیرامون رغبت سنجی  رشته های دانشگاهی و رسیدن بشغل مناسب و انتخاب هایشان  به گفت و گو نشستند .
نشست های گفتگومحور "بچه‌های رستا" با شعار محوری آینده ساختنی ست در فرهنگسراهای شهر تهران برگزارمی شود.
 علاقمندان برای شرکت در این نشست ها می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کنند.

نظر شما