شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۳۸۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فواصل منظم سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور "شهرگفت" در تهران خبر داد.
سلسله نشست‌های «شهر گفت» در پایتخت آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عبدالمطهر محمدخانی در سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور شهری "شهر گفت" با بیان اینکه بنده از سال ۱۳۸۳ به عنوان خبرنگار در باشگاه خبرنگاران فعالیت خود را آغاز کردم، اظهار کرد: در تمام این سال‌ها با اکثریت سیاسیون گفت‌وگوهای متعددی داشتم و هنر شنیدن یکی از مهارت‌هایی بود که در این گفت‌وگوها با آن مواجه شدم.
به گزارش پایگاه خبری شهر، سخنگوی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهر یک موجود زنده است، یادآور شد: خانواده نیز یک موجود زنده به شمار می‌رود اما ما از شهری سخن می‌گوییم که روزانه ۱۳ میلیون نفر در آن تردد می‌کنند و شبانه ۹ میلیون نفر در آن می‌خوابند؛ از هر هفت ایرانی یک نفر در تهران راه می‌روند و مابقی در ایران پهناور تردد دارند.
وی همچنین تصریح کرد: باید این شهر زنده را شنید و یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره جدید و یا به نوعی ابرپروژه این دوره، مدیریت شهر با کمک مردم است.
محمدخانی با بیان اینکه "شهرگفت" رویدادی است که در فواصل منظم در تهران برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ایده‌ها در این رویداد مطرح خواهد شد و مدیران تصمیم‌گیرنده برای شهر از جمله مدیران شهرداری، نمایندگان مجلس و اعضای شورا در کنار مردم در این رویدادها قرار می‌گیرند.
وی در ادامه یادآور شد: به نوعی می‌توان گفت این رویداد "شهر شنفت" نیز هست و تهران در این رویداد شنیده خواهد شد. ما تصمیم گرفتیم سخنان نخبگان را در حضور مخاطبین بشنویم و در مسیری پیش برویم که ایده‌ها به سمت تحقق یافتن، حرکت کند.
گفتنی است در این رویداد، برند "شهرگفت" با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و عبدالمطهر محمدخانی رونمایی شد.
مهدی امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران نیز در این آیین گفت: طرح «کانون نوجوانان شهر تهران» ( Tehran Youth club ) متعلق به اداره کل آموزش‌های شهروندی در فهرست ۴۰ اثر برتر جایزه جهانی «بهترین عملکرد مشارکت شهروندی» که در پاییز سال جاری در شهر ریو برزیل برگزار می‌شود، قرار گرفته است.
انتهای پیام/
نظر شما