شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
نمایش شاد و موزیکال کودک " بدجنس های دست و پاچلفتی" از 25مرداد 1402 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می رود.
نمایش شاد کودک به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2، نمایش شاد و موزیکال کودک «بدجنس های دست و پاچلفتی» به نویسندگی و کارگردانی احمد تیموری از روز چهارشنبه 25مرداد 1402 آغاز و در هفته‌های آینده روزهای سه شنبه تا جمعه ساعت 17 بصورت زنده و با گریم و لباس و دکور حرفه ای توسط بازیگران حرفه ای و کار بلد کودک و نوجوان در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می رود. در خلاصه نمایشنامه بدجنس‌های دست و پاچلفتی آمده دانا موش جنگل متوجه می‌شود روباه پیر حقه‌ای برای حیوانات جنگل دارد از این رو خود را برای مقابله با او آماده می‌کند و...  

این نمایش با بازی میترا شجاعی، سپیده زینلی، پویا یزدان جو، طراح صحنه و لباس سپیده زینلی تا پایان شهریور میزبان علاقمندان خواهد بود.

شایان ذکر است گروه حکایتخونه اجرای نمایش‌های قبلی جک و لوبیای سحرآمیز، رینارد روباهه را در کارنامه خود دارد.

علاقمندان می توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09123951298 تماس بگیرند.


نظر شما