يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
آیین افتتاحیه نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» مجموعه نقاشی‌های دیجیتال و طرح‌های گرافیکی تبیان آنلاین ۲۵ مردادماه در فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

نمایشگاه «سفر به 61 هجری» در فرهنگسرای خانواده گشایش یافتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این افتتاحیه حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی (قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی)، شیوا مقدم(رییس فرهنگسرای خانواده) سیدرضا کاظمی (مدیرعامل موسسه تبیان) و یاشار عبدالحسین‌زاده (معاون تولید محتوا و رسانه موسسه تبیان) حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم شیوا مقدم، رئیس فرهنگسرای خانواده ضمن خیرمقدم به حاضران در مراسم گفت: هرآنچه که بتواند در تحکیم خانواده و حفظ ارزشهای ملی ومذهبی کمک کند ما در فرهنگسرا به آن می‌پردازیم؛ ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن واقعه کربلا برای جوانان و نوجوانان بسیار اثرگذار و ارزشمند است. ما موظف هستیم در حفظ وانتقال نسلی ارزش های فرهنگی خود کوشا باشیم؛ با ابزار هنر می توانیم در این مهم، (حفظ ارزشها وانتقال نسلی) موثر واقع شویم.

وی در ادامه گفت: تبیان از مجموعه بسیار موفق و جوانان استعداد شکیل شده است که این جوانان با استفاده از ابزارهای و روش های جدید هنری آثار بسیار ارزشمندی را در دهه اول محرم خلق کردند و خرسندیم در فرهنگسرای خانواده شاهد این آثار ارزشمند هستیم.

در ادامه حجت‌الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات در ابتدای این مراسم گفت: آثار جوانان کشورمان در حوزه خانواده، فرهنگ و هنر بسیار قابل تقدیر و شایسته است و امیدوارم برای زندگی بهتر مردم کشور ثمربخش باشد.

جریان‌سازی همراه با تجلی هنری

کاظمی مدیر عامل موسسه تبیان هم در ادامه مراسم توضیحاتی را درباره فعالیت‌های تبیان آنلاین ارائه داد و گفت: ما در مجموعه تبیان سعی کردیم تولیدهای هنری و فرهنگی‌مان را در تجلی هنری و بروز تصویری نشان دهیم، تا با این فعالیت‌ها به کمک جامعه بیاییم و بتوانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.او ادامه داد: امیدواریم از این دست اتفاقات به برکت اهل‌بیت علیهم‌السلام را در مجموعه خودمان توسعه و افزایش دهیم تا بتوانیم در جامعه جریان‌سازی قابل اعتنایی داشته باشیم.

در پایان این مراسم از «آذین خسروی»، «فرناز شمیمی» و «فرشاد خسروی» طراحان گرافیک این نمایشگاه تقدیر شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه «سفر به 61 هجری» دومین همکاری مشترک موسسه فرهنگی هنری تبیان نور و فرهنگسرای خانواده است.

علاقه مندان برای بازدید از آثار نمایشگاه یاد شده می توانند تا 31مرداد از ساعت 9 تا 19 به نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

نظر شما