جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۴۰۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کتابخانه گلستان در نشستی تازه ، کتاب« زیبایی نگارش در نویسندگی» نوشته عاطفه سهرابی را باحضور مجتبی طیاری آشتیانی، داستان نویس و منتقد ادبی روز دوشنبه 30 مردادماه ساعت 15:30 معرفی و نقد و بررسی می کند.
معرفی کتاب« زیبایی نگارش در نویسندگی» در فرهنگسرای گلستانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،کتاب زیبایی نگارش در نویسندگی اصول مهم و کاربردی نگارش و ویرایش را به صورت خلاصه و با زبانی ساده و روان با ذکر مثال های متعدد یادگیری این اصول برای خواننده توضیح داده است.
این اثر نتیجه جمع آوری نکاتی است که نویسنده خود درکارگاه های آموزشی و با مطالعه کتاب های این حوزه مانندنکته های ویرایش،فرهنگ سخن آموخته است و ماحصل این فراگیری میانبری است برای تسلط بر درست نویسی.
متن کتاب نه تنها برای نویسندگانی که با دستور زبان فارسی و آیین نگارش آشنایی دارند، کاربردی است بلکه به لحاظ سادگی در بیان و انتقال مفهوم، برای دانش آموزان نیز مفید استفاده است.
علاقه‌مندان براي شرکت در اين برنامه، مي‌توانند به نشاني نارمک، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، بوستان فدک، کتابخانه گلستان مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ تماس بگیرند.
نظر شما