يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۲۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لباس‌هایی با فرهنگ ایرانی اسلامی تولید می‌شوند و کارگروه مد و لباس از مدهای جدید حمایت می‌کند چون همه اقشار جامعه به لباس خوب، عفیف و مرغوب نیاز دارند.
وزیر فرهنگ: همه اقشار به لباس عفیف و مرغوب نیاز دارندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه نمایشگاه روایت خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه به لباس خوب، عفیف و مرغوب نیاز دارند، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای در کشور راه اندازی می‌شود و لباس‌هایی با فرهنگ ایرانی اسلامی تولید خواهد شد.

وی گفت: رویدادهای مهم کشور را با یک دستاوردهای کم نظیری در حوزه هایی همچون سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، کتاب و نمایشگاه قرآن برگزار کردیم.

اسماعیلی افزود: ما فقط در فصل بهار ۲۵ میلیون ایرانی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری پول دادن و در رویدادهایی نظیر اجراهای صحنه ای، سینما و موسیقی شرکت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه فروش بلیت سینما رکوردهای تاریخی شکسته شد و مردم رونق اصلی فرهنگ و هنر را در ماه های اخیر مشاهده می‌کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: در همه بخش ها میزان حضور به شدت بالا رفته و استقبال گسترده از همه فعالیت های ما به واسطه فضای پرنشاط و بی حاشیه ای است که فراهم شده است و این ابتکار و دستاورد بزرگ دولت انقلابی است.

وی گفت: خودکفایی کاغذ را نیز به پایان می رسانیم و موضوعات مربوط به دیپلماسی فرهنگ و هنر در مسیری خوب جلو می رود.
نظر شما