يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
نشست «خانواده پایدار» در قالب برنامه نسیم زندگی با موضوع بررسی «هنر خوب زندگی کردن» روز دوشنبه 13 شهریور ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

بررسی هنر خوب زندگی کردن در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نشست با حضور عاطفه کامرانی(مشاور و روانشناس) به منظور ارتقای سطح سلامت اجتماعی خانواده به بحث و بررسی پیرامون زندگی خوب چیست؟ چگونه زندگی خوبی داشته باشیم؟ چگونه شاد و سالم زندگی کنیم؟ نحوه ارزش گذاری و تقویت و اصلاح روابط در زندگی مشترک و ... اختصاص دارد.

با توجه به اینکه خوب زندگی کردن نیاز به مهارت دارد و هر مهارتی آموختنی است کارشناس این نشست روانشناسی تلاش می کند تا مهارت خوب زندگی کردن و شاد زیستن را آموزش دهد.

کامرانی دارای دکترای روانشناسی تربیتی، درمانگر حوزه کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و زوج درمانگر، مربی مهارت های زندگی در زمینه اعتماد به نفس و کنترل خشم با رویکرد CBT است.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88554015 تماس بگیرند.

نظر شما