يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۴۳۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
نمایشگاه گروهی عکس «شور حسینی ۲» با موضوع آیین‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، به همت مجموعه عکاسان خلاق در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس «شور حسینی ۲» در گالری هنر ارسباران زبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه تخصصی گروهی عکس «شور حسینی ۲» با موضوع آیین‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، به همت مجموعه عکاسان خلاق، روز شنبه ۱۸ شهریورماه ساعت ۱۷ با مدیریت و نمایشگاه گردانی وحید خیاطیان، در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران افتتاح و در معرض دید عموم علاقمندان قرا می‌گیرد.

وحید خیاطیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را به تصویر کشیدن مراسم و آئین‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم و صفر و به همراه آن پویایی جریان عکاسی، ارتقای دانش بصری، گردآوری آثار ارزشمند و حضور عکاسان و علاقمندان به این هنر در کنار یکدیگر، عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: تأثیر قیام عاشورا در اقشار مختلف مردم، اهمیت حفظ آداب و رسوم عزاداری محرم، استفاده از اماکن تاریخی و فرهنگی برای برگزاری مراسم عزاداری و نگاه آزاد عکاس به ایام عزاداری در جامعه امروزی را از محورهای برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه که لادن فولادوند مسئولیت امور اجرایی آن را بر عهده دارد، ۳۳ عکس از آثار عکاسان کل کشور با موضوع آیین‌های عزاداری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

اسامی عکاسان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: آذر امینی، محمد مهدی انتظار، آزاده جمشید نژاداول، مینا خان بابا، صفورا دلیان، سمانه رضایی لاریجانی، فریبا ربانی، معصومه رحیمی سیبنی، سلیمه صالحی فرحانی، مجتبی صفابخش، علی عبداللهی، محسن فاتح پور طهران، ریحانه کرمانشاهی، راضیه مظلوم ساکی، زهره محب محمدی، نگار سادات مهاجر طهرانی، حدیث معزی، غلامعلی میرسلیمانی، آسوده نصیری و رضا نگاری سیس.

نمایشگاه «شور حسینی ۲» از ۱۹ تا ۲۶ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران واقع در بالاتر از پل سید خندان، شریعتی، خیابان ارسباران، گالری شماره یک بر پا خواهد بود.

نظر شما