شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
با شرکت ۳۲ هنرجو در سطح استادی، فوق ممتاز و ممتاز برگزار شد؛
فرهنگسرای ارسباران دوره خوشنویسی خط شکسته را با حضور میثم سلطانی به عنوان مدرس و ۳۲ هنرجو در سطح استادی، فوق ممتاز و ممتاز برگزار کرد.

دوره خوشنویسی خط شکسته در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگسرای ارسباران در فصل بهار و تابستان میزبان استاد میثم سلطانی، یکی از اساتید برجسته خوشنویسی ایران بود که دوره آموزش خط شکسته را در سه سطح استادی، فوق ممتاز و ممتاز برگزار کرد.

در این دوره که پیش نیاز شرکت در آن، داشتن مدرک ممتاز انجمن خوشنویسان ایران یا رسیدن عیار خط به سطح ممتاز بود، از ۳۲ نفر هنرجو، ۹ نفر در سطح استادی، ۱۱ نفر در سطح فوق ممتاز و بقیه در سطح ممتاز حضور داشتند.

میثم سلطانی دارای درجه یک هنری، از شاگردان مبرز استاد مجتبی ملک‌زاده است و جوایز داخلی و بین‌المللی بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد و نمایشگاه‌های متعددی در شهرهای مختلف ایران و خارج از ایران برگزار کرده است.

از جمله جوایز و افتخارات این هنرمند جوان می‌توان به: برگزیده دوسالانه خوشنویسی ایران در سال ۹۰ و ۹۳، برگزیده جشنواره تجسمی فجر ۸۸ و ۹۰، برگزیده جشنواره خوشنویسی حلیه ترکیه ۹۰ و ۹۰، کتابت قرآن، کتابت دیوان پروین اعتصامی، تألیف کتاب مسطور، کتابت گزیده غزلیات حافظ و کسب بیش از ۶۰ مقام ملی و بین‌المللی دیگر اشاره کرد.

اغلب شاگردان استاد سلطانی دارنده جوایز و افتخارات متعدد کشوری هستند و نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی زیادی را در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده‌اند و آبان‌ماه سالجاری نیز نمایشگاه گروهی خط شکسته از وی و شاگردان مطرح‌ ایشان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

دوره جدید خوشنویسی خط شکسته میثم سلطانی با آغاز فصل پاییز از ابتدای مهرماه شروع خواهد شد. علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی به ویژه دوستداران خط شکسته می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش فرهنگسرای ارسباران در این کلاس ثبت نام کنند.

همچنین دوره جدید خط شکسته ویژه هنرآموزان مبتدی تا ممتاز نیز توسط استاد محمد تنها، یکی از شاگردان مطرح استاد سلطانی، از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت‌نام به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۷ و ۲۲۵ تماس بگیرند.

نظر شما