شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۵۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
فرهنگسرای امید با مشارکت کانون سرزمین صدا اولین جشنواره نمایشنامه خوانی را برگزار می کند.
اولین جشنواره نمایشنامه خوانی سرزمین صدابه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و فرهنگسرای امید؛ کانون هنری رسانه‌ای سرزمین صدا در حوزه‌های گویندگی و نمایشنامه‌خوانی زیرنظر محمدرضا حزینی فعالیت می‌کند.
محمدرضا حزینی از گویندگان باسابقه کشور است که تا کنون چندین اجرای نمایشنامه‌خوانی داشته و همچنین در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در بخش رقابتی نیز حضور داشته است.
جشنواره نمایشنامه خوانی سرزمین صدا با موضوع آزاد برگزار می شود و اولویت انتخاب با متون نویسندگان ایرانی است.لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار فقط تا دوم مهرماه بود که این تاریخ قابل تمدید نمی باشد ، همچنین زمان برگزاری جشنواره ۲۳ الی ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۲ و محل برگزاری فرهنگسرای امیداست. 

علاقمندان می بایست جهت شرکت در این جشنواره اطلاعات فردی خود اعم از نام و نام خانوادگی ، میزان تحصیلات ، تاریخ تولد ، سابقه فعالیت هنری و شماره تماس را به همراه نسخه نمایشنامه و مجوز نویسنده که شامل نام نویسنده و نام کارگردان می باشد به صورت فایل pdf به آدرس ایمیل ارسال نمایند.

 در این جشنواره از بهترین کارگردانی ، بهترین نویسندگی (اولویت انتخاب با متن هایی می باشد که پیش از این در هیچ جشنواره دیگری حضور نداشته باشند) ، بهترین بازیگری مرد ، بهترین بازیگری زن ، بهترین صحنه خوان ، بهترین موسیقی و افکت ، بهترین طراحی پوستر و بهترین اثر از نگاه مخاطبین تقدیر خواهد شد.علاقمندان می توانند جهت شرکت در این جشنواره و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09106384394 و ۳۳۳۰۳۸۴۲ تماس حاصل نمایند.
نظر شما