شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
فیلم سینمایی «منو» چهارشنبه پنجم مهرماه در باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «منو» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «منو» به کارگردانی مارک مایلود چهارشنبه پنجم مهرماه ساعت ۱۸ در پانصد و نودمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد و کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

«منو» یک فیلم ترسناک، کمدی سیاه و هیجان‌انگیز محصول ۲۰۲۲ آمریکاست که در خلاصه داستان آن آمده است: زوج جوانی به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند تا در رستورانی منحصر به فرد که توسط یک سرآشپز مرموز اداره می‌شود، غذا بخورند. سرآشپز آنجا یک منو از غذاهای گران‌قیمت با چاشنی چند غافلگیری تکان‌دهنده برایشان آماده کرده است.

این فیلم در هشتادمین مراسم گلدن گلوب نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد برای رالف فاینز و بهترین بازیگر زن برای تیلور-جوی شد.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نودمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما