شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۲
کد خبر: ۱۳۴۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
جلسه نقد و بررسی کتاب «بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» با حضور فعالان عرصه بورس برگزار می شود.
«بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» روی میز نقد کتاب فرهنگسرای رسانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جلسه نقد و بررسی کتاب «بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» نوشته مصطفی حسین‌زاده به همت فرهنگسرای رسانه و با مشارکت انجمن علمی بازاریابی ایران در دویست و هشتاد و هشتمین نشست تخصصی زرین قلم برگزار می‌شود.
 در این مراسم علاوه بر نویسنده کتاب، محمودی احمدی‌شریف و محمدرضا مهدوی‌راد به عنوان منتقد در جلسه حضور دارند و درباره ابعاد مختلف علمی و پژوهشی این اثر سخن می‌گویند. 
کتاب «بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» از شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران سخن گفته است. 
این کتاب از رساله پژوهشی دکتری در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با موضوع «طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در حوزه بازار سرمایه برای شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران» استخراج شده است. هدف از انجام این پژوهش بررسی موضوعات موردنظر در حیطه بازاریابی در بازار سرمایه و نهادهای مالی، به‌ویژه شرکت‌های کارگزاری بوده است.
 از طرفی انجام طرح‌های پژوهشی - کاربردی در این حوزه که نتایج حاصل از آن بتواند نقشه راه و الگوی مناسبی برای تبیین، شناسایی و ارزیایی شاخص‌ها و مولفه‌های مهم این مقوله و انتخاب سیاست‌ها و تصمیم‌گیری برای مدیران باشد، ضرورت و اهمیت ویژه‌ای دارد.
 این جلسه روز چهارشنبه 5 مهرماه از ساعت 15 با حضور علاقه‌مندان به حوزه کتاب، اهالی فرهنگ و رسانه در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. گفتنی است فرهنگسرای رسانه با برگزاری جلسات منظم رونمایی، نقد و بررسی کتاب در قالب ویژه برنامه «زرین قلم» تلاش دارد تا فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را نهادینه کرده و قدمی در راستای توجه به آثار خوب نوشته شده در حوزه‌های مختلف بردارد. تاکنون بیش از 280 جلسه از این ویژه برنامه در فرهنگسرای رسانه برگزار شده است.
نظر شما